1. პროექტის სახელი: ბირთვული იარაღი
2. პროექტის მოკლე არწერა: გამოკითხვის გზით მოსახლეობის ბირთვული იარაღიის მიმართ დამიკიდებულების გამოვლენა.
3. პროექტის სრული აღწერა: თემის შესაბამისი კითხვარის შედგენა და გამოკითხვის გზით ინფორმაციის შეგროვება. რისთვისაც უნდა გაითვალისწინონ:
1. ვინ უნდა გამოჰკითხონ.
2. როგორ გამოჰკითხონ,ანუ რა კითხვები დაუსვან და როგორი ფორმით.
კლასი იყოფა ოთხ ჯგუფად. ერთი ჯგუფი გამოკითხავს 60 წელს გადაცილებულ ადამიანებს.
მეორე ჯგუფი– მხოლოდ მასწავლებლებს ან ექიმებს.
მესამე ჯგუფი – მხოლოდ მოსწავლეებს.
მეოთხეჯგუფი– მხოლოდ ჯარში ან რეზერვისტებად ნამყოფ ადამიანებს.
კითხვარი სავარაუდოდ ასე გამოიყურება.
ü არის თუ არა თქვენთვის ცნობილი ბირთვული იარაღის არსებობა?
ü თქვენი აზრით ,რამდენი სახელმწიფო ფლობს ბირთვულ იარაღს?
ü ამჟამად რომელ ი სახელმწიფო ცდილობს ბირთვული იარაღს შექმნას და ვინ ეწინააღმდეგება მას?
ü როგორ ფიქრობთ, აუცილებელია ბირთვული იარაღის წარმოება?
ü აუცილებელი თუარა ბირთვული იარაღის გამოცდა?
ü იცით თუ არა როდის მოხდა ბირთვული იარაღისგამოცდა და ვინ გამოსცადა იგი და სად?
ü ამართლებთ იმ ქვეყნებს,რომლებმაც გამოსცადეს ბირთვული იარაღი?
ü იცით თუარა რა შედეგი მოყვება ბირთვული იარაღის გამოცდას?
ü გაქვთ თუარა სურვილი საქართველოს ქონდეს ეს იარაღი?
4. მონაწილეთა ასაკი: 16–17წ. XI კლასი.
5. ვადები ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
6. მისალოდნელი შედეგები: გამოკითხვის პროცესით შეძლებენ ადამიანებთან ურთიერთობის დამყრებას, ჯგუფები შეაჯამებენ საბოლოო შედეგებს და წარმოადგენენ დიაგრამის სახით.
7. სარგებელი სხვებისათვის: პროექტის განხილვას დაესწრებიან მე–9 და მე– 10 კლასის მოსწავლეები.
8. სამუშაო ენა: ქართული.
9.
1. საგნებთან ,ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: ისტორია, მოსწავლე აღწერს ბირთვული ენერგიის მიღბასა და გამოყენების გზებს.
მოიპოვებს ინფორმაციას ბირთვული ურთიერთქმედების შესახებ და ადარებს ამ ურთიერთქნედებებს ელექტრულ და გრავიტაციულ ძალებთან.
10.პროექტის ფასილიტატორი: მანანა სვიანაიძე.
11.ფასილიატორის ელ.ფოსტა: msvianaidze@gmail.com
No comments:
Post a Comment